دانلود تحقبق اراوه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از qfd

تحقیق-ارائه-مدل-بهبود-كيفيت-خدمات-در-صنايع-تكنولوژي-اطلاعات-با-استفاده-از-qfd-منطق-فازی-و--
تحقیق ارائه مدل بهبود كيفيت خدمات در صنايع تكنولوژي اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ...
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 93
حجم فایل: 1570 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان
توضیحات:
تحقیق با عنوان ارائه مدل بهبود كيفيت خدمات در صنايع تكنولوژي اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازي و برنامه ریزی آرمانی(GP) در قالب فایل pdf و در حجم93 صفحه.

چکیده:
در كشورهاي توسعه يافته همگام با رشد و پيشرفت سيستمها و فنون مديريت كيفيت در بخش صنايع توليدي، در صنايع ارائه خدمت نيز در بكارگيري مدلها و فنون مديريت و تضمين كيفيت پيشرفتهاي چشمكيري صورت گرفته است. متاسفانه در كشورهاي در حال توسعه نيازهاي اوليه باعث توجه تك بعدي و غير معقول به امر توليد گشته است و باعث كم كاري در بخش كيفيت خدمات در اين كشورها شده است. از اين رو در اين تحقيق بهبود خدمات در صنايع تكنولوژي اطلاعات مورد بررسي قرار گرفته است. در اين ميان روش QFD روش بسيار موثر و كارا براي تحقق مشتري گرايي در سازمان مي باشد كه از نظر سازمانها و شركتهاي پيشرو در داخل كشورمان نيز به عنوان يك روش موثر در جهت برآورده ساختن نيازهاي مشتري شناخته شده و بارها بكار گرفته شده است. برخي ايرادات وارد بر QFD عبارتند از ابهام در نداي مشتري و عدم قطعيت در تعيين مقادير هدف.

در اين تحقيق با ارائه يك مدل تركيبي از "گسترش كاركردهاي كيفيت (QFD) و منطق فازي و برنامه ريزي آرماني، سعي شده تا بر اين نقاط ضعف غلبه شود و گامي در جهت بهبود و توسعه مدلهاي كيفيت در زمينه خدمات برداشته شود تا بتوان در آينده با كارهاي مشابه در اين زمينه، خلاء موجود را كاهش داد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش
بیان مسئله
هدف تحقیق
نمونه مورد بررسی
سئوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فصل دوم: مروری بر ادبیات
مرور ادبیات
گسترش کارکردهای کیفیت(QFD)
منطق فازی
برنامه ریزی آرمانی
فصل سوم: روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
محدودیتهای تحقیق
ابزار جمع آوری اطلاعات
روش تحلیل داده ها
مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه­ریزی آرمانی
فصل چهارم: یافته های تحقیق
مقدمه
تشکیل کمیته QFD
شنیدن ندای مشتری
بازبینی خواسته های مشتری
وزن دهی خواسته های مشتری
تبدیل متغیرهای زبانی به اعداد فازی
روش سه مرحله ای QFD
خانه شماره 1 QFD
خانه شماره 2 QFD
خانه شماره 3 QFD
طبقه بندی الزامات عملیات
تعریف متغیرهای تصمیم گیری
تعیین آرمانها و اولویت آنها در تعیین مقادیر هدف
ارائه مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی
فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
مقدمه
نتایج پرسشهای تحقیق و ارائه پیشنهادات
ارائه پیشنهادات جهت تحقیقات آتی
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادات به شرکت نمونه
منابع و مأخذ
چکیده لاتین
دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

دانلود جزوه حسابداری بانکی

جزوه-حسابداری-بانکی
جزوه حسابداری بانکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 139
حجم فایل: 780 کیلوبایت
قیمت: 4800 تومان
توضیحات:
جزوه کامل حسابداری بانکی در قالب فایل pdf و در حجم 139 صفحه.

این جزوه حاوی مباحث کلی حسابداری بانکی به همراه مثالهای متنوع جهت تفهیم موضوع است. برخی از فصول مورد بحث در این جزوه 139 صفحه ای عبارتند از: مبانی و اصول حسابداری، انواع عملیات بانکی ، مدل حسابداری و تجزیه و تحلیل آثار معاملات و عملیات مالی، جمع آوری اطلاعات مالی، تراز آزمایشی و دفاتر روزنامه و کل و ... می باشد.این جزوه که در نوع خود کاملترین می باشد، بخصوص برای آمادگی در خصوص آزمونهای استخدامی بانکها و بویژه برای افرادی که می خواهند به درک درستی از مباحث حسابداری و کاربرد آن در بانکداری برسند، مفید است.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل يكم : مباني و اصول حسابداري
تاريخچه حسابداري
اهميت حسابداري
موضوع حسابداري
تعريف حسابداري
اصول شناخت و اندازه گيري عناصر حسابداري
اصل بهاي تمام شده
اصل تحقق درآمد
اصل تطبيق هزينه ها با درآمدها
اصل افشاء
قلمرو حسابداري
حسابداري مالي
حسابداري مديريت
حسابداري بهاي تمام شده
حسابداري دولتي
حسابداري داخلي
حسابرسي
سوالات
پرسش هاي چند گزينه اي
فصل دوم : انواع عمليات بانكي ، مدل حسابداري و تجزيه و تحليل آثار معاملات و عمليات مالي
مدل حسابداري
دارايي
حساب وجه نقد
وجوه در راه
حساب تمبر مالياتي
حساب سپرده قانوني
حساب تسهيلات اعطايي قرض الحسنه
حساب تسهيلات اعطايي مضاربه
حساب تسهيلات اعطايي جعاله
حساب تسهيلات اعطايي فروش اقساطي
حساب موجودي انبار
حساب اموال منقول
عمليات انتقال
سند حسابداري بين واحد ها
اسناد بين واحد وارده
اسناد بين واحد وارده- بدهكار
اسناد بين واحد وارده - بستانكار
اسناد بين واحد صادره
نمونه اسناد حسابداري
تجزيه و تحليل آثار معاملات و عمليات مالي
معادله حسابداري و ترازنامه
سوالات
پرسش هاي چند گزينه اي
تمرين
فصل سوم : جمع آوري اطلاعات مالي
T حساب
ثبت معاملات در حساب ها
مانده گيري حساب ها
تراز آزمايشي
ثبت هاي حسابداري
ثبت ساده
ثبت مركب
سوالات
پرسش هاي چند گزينه اي
تمرين
مسائل
فصل چهارم : شيفريه ، تراز آزمايشي و دفاتر روزنامه و كل
شيفريه
مراحل تهيه شيفريه
تراز آزمايشي دو ستوني
تراز آزمايشي چهار ستوني
ثبت عمليات و استخراج شيفريه و تراز آزمايشي
ضرورت استفاده از دفاتر قانوني
اصلاح حساب هاي دفتر كل
بخش دوم : مراحل حسابداري بانكي در پايان دوره مالي
تهيه تابلوي سود و زيان ( صورت سود و زيان )
بستن حساب موقت
تهيه تراز آزمايشي اختتامي
بستن حساب هاي دائمي
انتقال مانده حساب هاي دائمي به دفاتر سال جديد
سوالات
دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

دانلود پرسشنامه استاندارد انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام

پرسشنامه-استاندارد-انگیزش-شغلی-هاکمن-و-اولدهام
پرسشنامه استاندارد انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 104 کیلوبایت
قیمت: 4000 تومان
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام، در قالب فایل word و در حجم 6 صفحه.

پرسشنامه انگیزش شغل هاکمن و اولدهام دارای 15 سوال است و هدف از آن بررسی نگرش های کارکنان در زمینه شغل کنونی آنها در سازمان می باشد. این پرسشنامه که جزو معتبرترین پرسشنامه های سنجش انگیزش شغلی کارکنان است، بر اساس مدل MPS استخراج شده و ترجمه فارسی منبع اصلی است. معیارها، سئوالات مرتبط با هر معیار و نحوه امتیازدهی نیز در این فایل تشریح می شود
دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

دانلود تحقیق ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی TOPSIS AHP BSC

تحقیق-ارزیابی-عملکرد-به-روش-ترکیبی-ahp-bsc-و-topsis
تحقیق ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی AHP،BSC و TOPSIS
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 109
حجم فایل: 2099 کیلوبایت
قیمت: 13000 تومان
توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با موضوع ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی AHP،BSC و TOPSIS، در حجم 109 صفحه و در قالب فایل pdf.

بخشی از چکیده:
هدف از  اين تحقیق افزايش اثر بخشي و اعتبار BSC از طريق طراحي مدلي جامع جهت كمي سازي BSC  جهت استفاده در سازمان های خدماتی مي باشد، بطوري كه كاستي هاي ناشي از ذهني بودن و توجه گزينشي مديران (ارزيابان) را در ارزيابي شاخص هاي عملكرد كاهش داده و يكپارچه سازي ارزيابي را با لحاظ كردن سهم هر شاخص و هر گروه شاخص BSC در دستیابی به اهداف و استراتژی ها فراهم نماید....با توجه به چهار منظر کارت امتیاز متوازن، در این تحقیق ابتدا زیر معیار ها و شاخص های ارزیابی عملکرد را که در ادبیات مرتبط با ارزیابی عملکرد شرکت ها و سازمان های مختلف استخراج شده به طور خلاصه بیان شده است. سپس 33 زیر معیار متناسب با هر یک از چهار منظر  BSC که با نظر خواهی از خبرگان انتخاب شده آورده شده است. پس از آن اوزان مرتبط با 4 منظر اصلی BSC و زیر معیار های مرتبط با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) محاسبه شده و در نهایت ، با استفاده از یکی از ابزار های تصمیم گیری چند معیاره (TOPSIS) ، نمایندگی های شرکت مذکور رتبه بندی شده مشخص گردیده است.

حق فروش انحصاری این فایل در اختیار فرافایل قرار داد و فروش یا عرضه آن به هر نحو توسط سایرین، غیرقانونی، غیر اخلاقی و حرام می باشد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
مقدمه
1-1)بیان مساله تحقیق
2-1)  ضرورت و اهمیت انجام تحقیق (اهمیت نظری-اهمیت کاربردی)
3-1)  بیان اهداف تحقیق4
-1)  فرضیات یا سؤالات تحقیق ( بیان روابط بین متغیرهای مورد مطالعه)
5-1) روش تحقیق
6-1) جامعه آماری و قلمرو تحقیق (قلمرو مکانی-زمانی-موضوعی)
7-1)  روش نمونه گیری-اندازه نمونه
8-1) روش و ابزار گردآوری داده ها
9-1)  روش تجزیه تحلیل داده ها
10-1) تعاریف متغیر ها و اصطلاحات تحقیق (نظری-عملیاتی)
فصل دوم
مقدمه
1-2) ارزیابی عملکرد
1-1-2) سير تحول ارزيابي عملكرد
2-1-2)  تعاريف ارزیابی عملکرد
3-1-2)  ضرورت و اهميت ارزیابی عملکرد
4-1-2) ابعاد ارزيابي عملكرد
5-1-2) اهداف ارزيابي عملكرد
6-1-2) دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد
7-1-2) فرايند ارزيابي عملکرد
8-1-2) تدوين شاخص ها و ابعاد و محورهاي مربوطه و تعيين واحد سنجش آن ها
1-8-1-2) تعيين وزن شاخص ها، به لحاظ اهميت آن ها و سقف امتيازات مربوطه
2-8-1-2) استانداردگذاري و تعيين وضعيت عملکرد مطلوب شاخص ها براي پايان دوره ارزيابي
3-8-1-2) ابلاغ و اعلان انتظارات و شاخصها به "ارزیابی شونده"
4-8-1-2) سنجش و اندازه گيري و استخراج نتايج
9-1-2)  الگوهاي ارزیابی عملکرد سازمانها
1-9-1-2) مدل هاي مبتني بر زمان و هزينه
2-9-1-2) ترازیابی
3-9-1-2) خودارزیابی
10-1-2) مدل ها و الگوهای نوین ارزیابی عملکرد
2-2) روش ارزیابی متوازن  (BSC)
1-2-2) معرفي روش ارزيابي متوازن
2-2-2)  روش ارزیابی متوازن و مدیریت استراتژیک
3-2-2) فرآيند تدوين و اجراي روش ارزيابي متوازن
4-2-2) مزاياي روش ارزيابي متوازن
5-2-2) بعضي از كاستي هاي كارت امتيازي متوازن
3-2)  روش تصمیم گیری چند شاخصه
1-3-2) ارزیابی و بررسی مدل های تصمیم گیری چند شاخصه
2-3-2) فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
1-2-3-2) اصول فرآيند تحليل سلسله مراتبي
2-2-3-2) مدل فرايند تحليل سلسله مراتبي
3-3-2) روش  TOPSIS
4-2)  پیشینه تحقیق
فصل سوم
مقدمه
1-3) جمع آوری اطلاعات
2-3) شیوه جمع آوری اطلاعات
3-3) ) ابزار جمع آوری اطلاعات
4-3) روایی و پایایی تحقیق
5-3) جامعه آماری
6-3) روش تجزیه و تحلیل داده ها
7-3) مراحل انجام تحقیق
فصل چهارم
مقدمه
...
3-4) روش تحقیق
1-3-4) تعیین زیر معیار های اولیه
2-3-4) انتخاب زیر معیار های ارزیابی عملکرد متناسب با شرکت مورد مطالعه با استفاده از نظر خبرگان
3-3-4) تکمیل ماتریس مقایسات زوجی معیار ها و زیر معیار ها
4-3-4) تعیین جایگاه هر یک از نمایندگی ها جهت ارزیابی عملکرد و رتبه بندی
فصل پنجم
مقدمه
1-5) نتیجه گیری
2-5) پیشنهادات اجرایی
3-5) پاسخ به سوالات تحقیق
4-5) محدودیت های تحقیق
5-5) پیشنهاد جهت تحقیقات آتی
منابع داخلی
منابع خارجی

برای دریافت مشاوره در خصوص این تحقیق،  از طریق بخش سفارش فایل  اطلاع دهید
دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تعداد صفحات : 16 صفحه قبل 1 2...12 13 14 15 16